Sant Jordi a l’escola! 2nB

Vive un Sant Jordi virtual: E-books y E-rosas - INITEC Marketing Digital

El divendres passat, els nens i les nenes de 2n vam celebrar la Diada de Sant Jordi a l’escola!

Vam confeccionar un punt de llibre en forma de drac molt original i després vam fer uns tallers que ens van agradar molt: vam fer estampació de roses amb carxofes, vam vestir a la princesa i al cavaller amb “roba” diferent a la tradicional i vam crear el nostre propi castell amb capses de cartró. Ens ho vam passar molt bé!!!

A més a més, vam participar en uns jocs florals fent un dibuix de Sant Jordi i un cal·ligrama. Aquell mateix dia, vam conèixer qui eren els guanyadors i guanyadores que van rebre un premi i ens vam posar molt contents i contentes!

Vam gaudir molt de la Diada! Aquí podeu veure algunes imatges d’aquest dia!https://drive.google.com/drive/folders/1PyNsfVtqLssqjKh6-26EzBfPsO0H2hQ9?usp=sharing