LES BÚSTIES DE CINQUÈ

Els alumnes de cinquè han començat aquests dies una activitat molt motivadora. Cadascú ha creat la seva pròpia bústia segons els seus gustos. Aquestes bústies seran utilitzades per rebre missatges positius dels altres companys de classe. L’objectiu d’aquesta activitat és reforçar els aspectes positius de cada alumne gràcies als comentaris dels altres companys i la creació d’un vincle especial entre tots els alumnes de la mateixa classe. Us deixem aquí unes imatges per a què veieu que xules han quedat les bústies dels dos cinquens.