INFORMACIÓ SOBRE EL PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ DE SOL·LICITUDS FORA DE TERMINI I ADMISSIÓ AL LLARG DEL CURS ESCOLAR 23-24.

Us informem que per a la presentació de sol.licituds d’admissió fora de termini, curs escolar 23-24, cal fer la sol.licitud en línia, mitjançant una sol·licitud electrònica o en suport informàtic (de manera similar a la Preinscripció).

Cal anar a l’enllaç següent Admissió a un centre educatiu fora del procés de preinscripció i clicar Presentar la sol·licitud d’admissió fora del procés de preinscripció del curs 2023-2024.

Us informem que des del centre educatiu us podem ajudar en la presentació de les sol·licituds en línia.