CICLE MITJÀ CASTAWEEN

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola. Al matí ens hem barrejat tots els infants de 3r i 4t i hem fet tallers. També hem tingut unes visites molt especials de castanyada i de Halloween. A la tarda hem pogut venir disfressats i hem fet un berenar de tardor i ens ho hem passat molt bé. Aquí podeu veure les fotos:

FOTOS CASTAWEEN CICLE MITJÀ

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut