CASTAWEEN 23

Hola followers!

Us venim a explicar que els alumnes i les alumnes del cicle superior hem passat una jornada meravellosa celebrant la Castanyada i el Halloween, per nosaltres el CASTAWEEN.

Hem dedicat tot el dia a fer tres tallers super creatius amb l’ajuda de les nostres mestres. Hem passat estones amb tots els nostres companys i companyes, ja que hem format grups amb totes les classes.

El primer taller ha estat l’elaboració d’una ferida al nostre cos. L’hem fet amb làtex, maquillatge, pintura i molta sang. Després, hem decorat la portada d’un llibre vell, convertint-la en terrorífica. Finalment, hem fet una manualitat d’un fantasma amb l’alumnat de la caixa de colors.

Ho hem passat genial. Esperem que us agradin les nostres fotos! AQUÍ TENIU LES FOTOS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *