ACCIÓ!

Després d’un gran esforç durant 3 dies intensos, els alumnes de 6è van realitzar les seves escenes. Ens han sorprès moltíssim. Tenen molta gràcia per actuar i han fet autèntiques meravelles.

La cerimònia dels Òscars va ser molt real, fins i tot parlavem tots en anglès. Ha estat una setmana genial!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut