1rB- REIS MAGS

El dilluns quan vam arribar els i les Velociraptors a l’aula, teníem una sorpresa: havien vingut els Reis Mags i ens havien deixat un regal! A més, hi havia una carta de part dels reis on ens felicitaven per tot el nostre treball al llarg del primer trimestre i per les ganes de treballar i aprendre! Ens va fer moltíssima il·lusió!

Per veure les fotos cliqueu aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut