1rB – El Tió arriba a l’escola! I escoltem el conte de Nadal!

Quin és l'origen del Caga Tió de Nadal? | denadal.cat

Aquesta setmana ha sigut molt especial per als nens i les nenes de 1r B.  Ha arribat el Tió!! El dimarts la tarda ens vam adonar que feia una olor característica i vam sortir a l’hort a buscar el Tió que s’havia amagat molt bé. Tot i així vam aconseguir trobar-lo i portar-lo a la classe. Ara només cal donar-li de menjar perquè estigui ben tip i ens cagui molts regals!
A més a més, aquest dimecres vam tenir el plaer, com ja és tradició, de que la Rosa ens expliqués un conte de Nadal. Ens va agradar moltíssim!
Aquí podeu veure algunes imatges d’aquests dies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *