PROGRAMA APS

PROJECTE DAPRENENTATGE SERVEI (ApS)

La nostra escola ja porta uns quants cursos participant en un projecte universitari de recerca de la Universitat de Barcelona relacionat amb l’ Aprenentatge Servei.

Què és l’ Aprenentatge Servei? L’ApS es fonamenta en una concepció de l’aprenentatge per la qual s’aprèn fent (learning by doing). L’aprenentatge serveu és una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un projecte articulat en el qual els participants es formen tot treballant sobre necessitats reals de l’entorn.

Cada curs escolar, entre octubre i desembre, estudiants de 1r curs dels Graus de Mestre d’Infantil i Primària dediquen unes hores setmanals a venir a la nostra escola i col·laborar en les classes des d’I3 a 6è. La interacció és molt positiva per a estudiants, alumnes i mestres.