Preinscripció a L’ESO

El divendres 8 de març començarà el període de preinscripció per a l’ESO.  En aquest enllaç podreu trobar tota la informació.

La Farigola, Entitat centenària.

la Farigola de Vallcarca ha rebut a l’Ajuntament de Barcelona el reconeixement d’ entitat centenària vinculada a la ciutat. Gràcies a tothom qui ho ha fet possible al llarg d’aquests més de cent anys d’història!

Rebem el Segell de Qualitat Europeu

Avui tornem a estar de celebració ja que ens han comunicat que el projecte eTwinning  “You, Me, Us …Europe” que van realitzar el passat curs l’alumnat que ara fa 6è ha tornat a rebre un guardó, el segell de Qualitat Europeu.

Ja és el tercer premi que rep aquest projecte. A l’inici de curs va ser premiat amb el Segell de Qualitat Nacional i posteriorment va ser escollit 3r millor projecte eTwinning a Alemanya, país dels nostre socis i cofundadors.

Els Segells de Qualitat Nacional (SQN) son un reconeixement a l’esforç i el treball realitzat pels docents en els projectes eTwinning. Es reconeixen projectes excel·lents que han assolit cert nivell de qualitat en el seu país.

Els SQN s’atorguen a aquells projectes que acompleixen els 5 criteris de qualitat:

1. Innovació pedagògica i creativitat.
  2. Integració al currículum.
  3. Col·laboració entre centres escolars associats.
  4. Ús de la tecnologia.
  5. Resultat, impacte i documentació.

Els Segells de Qualitat Europeus (SQE) es trien entre els projectes que han obtingut el Segell de Qualitat Nacional dins del termini establert i indiquen que el projecte ha assolit certs estàndards europeus.

Els concedeix el Servicio Central de Apoyo (SCA) a docents que tinguin un projecte eTwinning que:

1. Hagi estat proposat per a obtenir un SQE per almenys un Servei Nacional de Suport.
  2. I que compti amb dos socis que ja hagin rebut el Segell de Qualitat Nacional.

Podeu trobar tota la informació sobre els projectes que hem dut a terme fins ara a la nostra escola a l’apartat eTwinning del nostre WEB.

Harmonia a l’aula

Aquest primer trimestre hem realitzat el projecte “Harmonia a l’aula” amb l’entitat MEDIAM. Ha estat una experiència molt positiva i enriquidora. La podeu llegir en aquest enllaç.”

Bones Festes

Us desitgem bones festes i un 2024 ple de Pau

Concerts de Nadal

Totes les imatges i vídeos dels concerts de Nadal estaran penjades al web de l’escola, a la galeria de cada un dels grups.

Celebrem Santa Cecilia

Avui hem celebrat el dia de la música amb un gran desplegament de talent!

Ens hem trobat al terrat de l’escola i hem gaudit de l’espectacle que ens han ofert els i les nostres petits grans artistes.

Aneu a la galeria a veure tots els vídeos de les actuacions.