VISITEM L’ESCOLA DE MÚSICA

El dia 5 d’abril, entre pluja i bassals, els alumnes de 1r vam anar a visitar l’escola municipal de música, a l’Ateneu.

Quan vam arribar ens van col·locar en dos grups per poder conèixer tots els instruments que tenen a l’escola.

Una de les activitats era amb els instruments de percussió: xilòfon, metal·lòfon i carilló. Els vam poder tocar, fer l’escala musical (DO, RE, MI, FA, SOL, LA, DO) i escoltar com sonaven fent cançons infantils i típiques d’altres països.

A l’altre espai ens ensenyaven el so i el nom dels instruments dels instruments de corda (piano, violí, viola, violoncel, guitarra i contrabaix) i els de vent (trompeta, trombó, flauta travessera i saxó). Vàrem escoltar una cançó de cada un dels instruments gravada per alumnes de l’escola de música. Ens hauria agradat molt poder-los tocar, però també vam gaudir molt escoltant-los i endevinant les cançons.

Al acabar vam esmorzar sota les voltes de la plaça major i vam tornar, un xic remulladets per la pluja, cap a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *