TROBADA ESPORTIVA COMARCAL

El dijous 21 d’octubre, 11 centres d’educació primària del Pla de l’Estany, entre ells la nostra escola, adherits al Pla Català de l’Esport a l’Escola, es van aplegar al Parc de La Draga per celebrar la primera trobada esportiva comarcal. En total 362 nens/es de 4t de primària juntament amb organitzadors, coordinadors i tutors acompanyants, van fer possible l’èxit de la jornada.

Per afavorir la col·laboració, els equips es van formar barrejant els alumnes de les diferents escoles participants per un sistema aleatori. Un total de 32 grups d’uns 12 alumnes cadascun vam realitzar pitxet (3 variants), mataconills, cementiri i matar.

Aquesta activitat va ser organitzada pel Consell Esportiu del Pla de l’Estany i va comptar amb la col·laboració dels mestres d’Educació Física des les coles de la comarca, coordinadors del PCEE.

Feu clic aquí per veure el reportatge. També us deixem l’enllaç del consell on podreu veure més fotografies.