EL “PESSEBRE” VIVENT

Diuen que al mal temps bona cara i això és el que hem intentat fer aquesta tarda. Ens hem vestit de gala (dimonis i àngels) i ens hem reunit tots a una classe de 2n. Hem intentat guarnir també un xic la classe per donar-hi més ambient i posar-nos en escena. I amb l’ajuda de l’ordinador que feia la tasca dels alumnes de 4t, cantar-nos la cançó, que molts se saben molt bé de memòria, hem intentar escenificar la nostra representació dins l’aula.

Perdoneu la qualitat de la gravació però 48 alumnes en un espai reduït i intentar gravar-los a tots 48 de cop era impossible, i així que ho hem fet de vàries maneres.

Esperem que aquest petit vídeo ajudi a compensar la tristesa de no haver pogut gaudir avui del tradicional pessebre vivent de l’escola.

Ah, i a sota afegim un altre mini vídeo que no us podeu perdre!

BONES FESTES FAMÍLIES!