JUGUEM A LA PISCINA

El passat dijous 30 de març vam acomiadar el segon trimestre de piscina fent joc lliure tota l’estona. Primer ens vàrem asseure a escoltar les normes per a un joc tranquil i sense accidents i tot seguit vam poder gaudir d’una llarga estona de jocs aquàtics.

El proper dijous 6 d’abril no farem piscina perquè a l’escola celebrem els dos Dies Moguts així que ara estarem dues setmanes sense tornar a la piscina.

L’últim trimestre acabarem de treballar una mica més tots els estils i a finals de maig us obrirem les portes a tots els familiars perquè des de la graderia podeu gaudir veient tot el que hem aprés.

Us deixem un petit vídeo dels primers minuts de joc, primer de 2nB i tot seguit 2nA, en l’ordre que hi anem.

Endavant!