HEM GUANYAT UN PREMI

Els i les alumnes de 2n estem d’enhorabona perquè hem quedat semifinalistes en el concurs de dibuix organitzat per la Diputació, Això pinta bé!

Fa un parell de mesos vàrem fer un taller de tint de samarretes amb l’escola de natura per tenyir la samarreta que vam portar a la sortida de final de curs. Aprofitant el que vam aprendre sobre tints naturals en el taller vam decidir pintar 4 cartolines tenyides amb diferents verdures: col lombarda, ceba, espinacs i remolatxa. A cada alumne li vàrem donar una fotocopia en petit de la samarreta i li vam demanar que es dibuixés a ell/a vestit amb la samarreta. Tot seguit vàrem posar tots els dibuixos damunt les 4 cartolines tenyides per fer el muntatge per al concurs.

El dijous 23 de maig ens varen convidar a l’entrega de premis a Girona però ens van dir que no hi podíem anar tots, només un alumne de cada classe. Ho vam fer a sorts i va tocar a la Laia i en Haytam. Però a Girona no hi vàrem anar sols ja que ens acompanyaven les tutores i dues alumnes de P3 que han estat els GUANYADORS de la seva categoria del programa Del mar als cims. L’enhorabona pels més menuts de l’escola. Però representant-ne el pla de l’estany hi vàrem anar un autocar de 28 places ple. Tot un èxit per la zona.

El nostre premi com a SEMIFINALISTES de la categoria de Primària consisteix en 300€ per a l’escola i una samarreta per a cada un dels alumnes. Estem molt contents.

Tot seguit podreu veure les fotografies.

Premi Això pinta bé

Web de la Diputació