A 1r ESTEM D’ESTRENA

Els alumnes de 1r estem d’estrena.

Dins del nostre projecte de l’aula, Fem i desfem, hem pensat i dissenyat uns racons per treballar i gaudir a l’aula. Cada classe ha escollit els seus propis racons i quin seria el nom que tindrien. Aprofitant que el tema del curs d’aquest any és el cinema, els alumnes de 1rA els hem anomenat SALES i els de 1rB CINEMES. A cada sala o cinema hi fem una activitat diferent, són molt variades; des de activitats artístiques, a jocs, a expressió oral amb titelles, a fer de científics o exploradors,…

Després de decidir què faríem a cada Sala o Cinema i de pensar quin material ens faria falta, entre tots hem anat portant el material de casa i n’hem buscat per l’escola. A continuació hem decorat i pintat capses per poder deixar tot el material ben ordenat. I, per fi, després de pensar, proposar, consensuar, dissenyar i preparar, fa pocs dies els hem pogut estrenar!

Ens agrada molt passar una tarda a la setmana a les Sales i Cinemes perquè a educació infantil podíem anar moltes estones als racons i a 1r ho trobem a faltar una mica. Tot just acabem de començar així que a partir d’ara toca aprendre tot divertint-nos!

Al web podreu anar veient les fotos. Ara ja n’hi ha de la preparació i de la primera sessió.