FEM DE MÚSICS!

El passat mes d’abril els cursos de P4 i 1r vàrem participar a l’activitat Fem de músics? a l’Ateneu (CMEM de Banyoles). És una activitat de la guia de recursos de l’Ajuntament de Banyoles que té com a finalitat bàsica que els alumnes facin música.

Durant la sessió els alumnes van poder fer escalfament del cos i de la veu per poder cantar, varen ballar seguint el ritme de la cançó i les indicacions dels mestres de música i varen poder fer percussió amb dos instruments: xilòfons i djembes.

Es varen preparar per a poder gravar un fragment adaptat de la cançó del club Super3 “Qui porta el ritme?”.

Del treball de gravació de la percussió i les veus se n’ha elaborat una peça musical molt bonica que podreu escoltar clicant a l’enllaç. La música l’han acompanyada amb fotografies de la sessió. En trobareu d’altres també a la mateixa carpeta de fotos del curs.

En l’activitat ens feien la pregunta “Fem de músics?” i ja hi podem donar resposta veient el resultat final. “Sí!”

P4 FEM DE MÚSICS?

1r FEM DE MÚSICS?