2n fa ORIENTACIÓ al Parc de la Draga

El dia 2 de novembre, els alumnes de 2n hem anat a fer orientació al parc de la Draga. La mestra ens ha donat un mapa del tros del parc on hem fet l’activitat, i hem identificat alguns elements: l’estany, les pesqueres, la valla del parc neolític, faroles, camins, arbres i bancs. Ens ha ensenyat com col·locar bé el mapa agafant com a referent l’estany. Per allà, hi havia amagades 12 fites que havíem de localitzar per parelles, amb l’ajuda del mapa. Quan trobàvem la fita agafàvem el gomet corresponent i responíem la pregunta que hi havia escrita, per apuntar-ho al full de control. Ens ha fet un dia preciós i ens ha agradat moltíssim sortir de l’escola per fer una activitat nova en aquest entorn privilegiat que tenim al costat de l’escola!

Si voleu veure les fotos, cliqueu l’enllaç!