PESSICS DE POESIA encara confinada ESCOLTEU-LA!

“Mestre, la poesia no és de qui l’escriu, sinó de qui la necessita”I avui més que mai. El carter (Massimo Troisi) li diu a Pablo Neruda (Phillipe Noiret) en la pel·lícula “Il Postino.”

Amb el confinament no us perdeu el poema “Nus de Flor” de Enric Cassasses últim Premi d’Honor de les Lletres Catalanes. Els versos els recita el poeta i els canta Maria Mauri. Us agradarà: Bon Pessics de Poesia.

Us deixem amb Pessics de Poesia d’avui divendres! Gaudiu i escolteu! “Fam de mots” de l’escriptor eslovè Peter Svetina.

Aquesta setmana us regalem un poema com el temps de Màrius Torres. Ciqueu aquí.

Ens agrada compartir cada divendres un poema en diferents llengües, tan sols pel plaer d’escoltar i de sentir la seva música i les seves paraules. Confinats, però sempre al costat de la poesia. Gaudiu-la. Podeu fer un dibuix d’aquest poema tan bonic. “Podries” de Joana Raspall.

“Dones que somiaven ser altres dones”. Tan de bo el dia de la dona treballadora esborri els perjudicis, tan sols així, serem tots diferents, i totes iguals.

Aquesta setmana. Ens quina llengua està recitat i escrit aquest poema?

“Je ne serai jamais poete”