GALA VALORS EN ACCIÓ

L’equip GIRLSPOWER, format per Ada V, Laia H, Xènia D, Nora C, Maria Ll, Paula L, Júlia B i Joana M de 6è, participant a la Lliga d’Esports d’Equip, ha estat guardonat amb el premi Valors en Acció per ser l’equip que ha obtingut la mitjana més elevada per partit de puntuació en valors durant la lliga que ha organitzat el Consell Esportiu del Pla de l’Estany. Aquest reconeixement està dins del programa TARGETA VERDA dels consells esportius de les
Comarques de Girona.

La Lliga d’Esports d’Equip és una activitat adreçada als nens/es de 5è i 6è de primària, on el mateix equip participa en diferents disciplines esportives representant la seva escola i va acumulant una puntuació al llarg de les diferents jornades. A cada jornada els equips obtenen una puntuació que és la suma dels punts aconseguits a cada partit a partir dels mèrits esportius i els mèrits actitudinals.

L’objectiu principal de la V GALA TERRITORIAL DE VALORS EN ACCIÓ és reconèixer, sensibilitzar i conscienciar els esportistes, tècnics, famílies, directius, i Tutors de Joc, de la importància d’un comportament cívic en la pràctica esportiva.

Des de l’escola donem l’enhorabona a les GIRLSPOWER per demostrar un gran civisme en el joc i donar valor a l’esport en positiu.

Estem molt orgullosos de totes vosaltres!