FEM MATEMÀTIQUES 2019

Avui, dissabte 6 d’abril, tal i com us anunciàvem en l’article anterior, que trobareu al final d’aquest, s’ha celebrat la segona fase del concurs Fem matemàtiques 2019 on hi participaven 4 alumnes de la nostra escola.

A la jornada d’avui, celebrada a Santa Coloma de Farners, els participants han fet una primera prova individual i, després d’un merescut descans amb esmorzar, una gimcana en grup. Els grups estaven formats pels alumnes de les tres categories (6è, 1r ESO i 2n ESO).

Després de les dues activitats han anunciat els tres classificats de cada categoria per la següent fase i, ens alegra molt poder-vos comunicar que la Xènia Doñate ha quedat 3r de la categoria 6è i, per tant, representarà a l’escola La Draga en la pròxima fase el proper 4 de maig a Tarragona.

Enhorabona Xènia!

I moltes felicitats a l’Eloi, l’Arnau i en Guerau per haver pogut gaudir de la jornada d’avui.

ARTICLE ANTERIOR

Ens plau comunicar-vos que un grup format per 4 alumnes de 6è del nostre centre ha estat seleccionat per participar en la SEGONA FASE del FEM MATEMÀTIQUES, que enguany se celebrarà a l’INS de Santa Coloma de Farners, el dissabte 6 d’abril.

A aquest grup en particular, format per la Xènia Doñate, en Guerau Forasté, l’Arnau Lladó i l’Eloi Riera els hi donem l’enhorabona per aquest pas a la segona fase, però també mereixen la felicitació per part de tots nosaltres els altres grups de 6è que també hi han participat. Valorem molt el seu esforç i la bona feina participant en el Fem matemàtiques d’aquest any.

Enhorabona a tots, alumnes i mestres, per la feina feta!

Seguim endavant amb esforç i il·lusió per nous reptes.