DragART a les botigues!

Des d’avui 47 comerços de Banyoles llueixen amb il·lusió els quadres que van fer tots els nens i nenes de l’escola el dia 12 d’abril quan vam sortir a “Pintem l’estany.”

A cada botiga hi ha com a mínim un quadre de cada curs per poder observar la gran creativitat des dels més petits fins als més grans, i també dels diferents estils artístics: ceres, colors tous, guixos i carbonet.

Acompanyant els quadres dels nostres alumnes, en alguns dels comerços també hi lluirà l’obra d’art que van crear els pintors comarcals i alumnes de batxillerat artístic que ens van acompanyar en l’activitat.

Estaran exposats fins el dia 18, així que us animem a passejar per Banyoles. Majoritàriament són al centre, però en podeu trobar des del barri de Sant Pere fins a la Vila Olímpica. Als nens i nenes els encantarà poder descobrir amb vosaltres quina botiga llueix el seu quadre i poder-se sentir veritables artistes durant aquests dies.

Les botigues que tenen quadres exposats tenen penjat un cartell amb la mateixa imatge que acompanya aquest article.