CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 2019

Divendres 10 de maig va tenir lloc la semifinal a de Girona. Tal com ja havíem anunciat l’alumna Sara M de 4t hi anava en representació de l’escola.

En aquesta ocasió la Sara no va poder passar de fase però estava feliç i molt satisfeta amb la feina feta i aquest és el millor premi.

Enhorabona Sara per viure l’experiència!

ARTICLE ANTERIOR

El passat dimecres, 20 de març van tenir lloc els quarts de final de la Garrotxa i el Pla de l’Estany, al Teatre Principal d’Olot, on el nostre centre va estar representat per la Jana P. de 6è i la Sara M. de 4t. Elles, però, no hi van anar soles, les van acompanyar els dos alumnes suplents, en Pere A. de 5è i l’Abril C. de 4t.

Us volem felicitar per la vostra participació al certamen i, també, a tots i totes els que us vareu presentar pe

r ser escollits per la gran tasca que feu cada dia llegint i gaudint dels llibres.

I, més especialment, volem donar l’enhorabona a la Sara Masri ja que va ser seleccionada per la semifinal de Girona que tindrà lloc el proper divendres 10 de maig.

Molta sort Sara.