UN BOSC BEN CURIÓS: EL BOSC DE CAN GINEBREDA

Arribem a l’escola, pugem al bus i al cap d’1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 minuts el bus es para, s’obre la porta, baixem, esperem, quins nervis…i de sobte apareix en XICU CABANYES,QUINA EMOCIÓ!!! L’artista amb ànima d’infant, amb un dels seus dos gossos. Més endavant coneixerem en Cigala, l’altre gos.

En Xicu ens convida a entrar dins d’un bosc ben curiós, el Bosc de Can Ginebreda, ple d’escultures, distribuïdes a l’aire lliure i que es barregen amb el paisatge i la natura.

I ens porta cap a un indret on, per art de màgia, ens podem convertir en escultures i per un instant som: Dones Ganxo, Finestres,  Reconstruccions Nacionals de Catalunya, i tot el que ens imaginem!!!

Una vegada desapareix l’encanteri i tornem a ser nens i nenes, en Xicu ens acompanya fins al seu estudi, a on trobem en Joan, el seu ajudant. Aquí les nostres mans es transformen en mans d’artista per modelar amb fang una escultura conjunta, feta entre tots i totes. Realment som uns GRANS ESCULTORS I ESCULTORES!!!

Arriba l’hora de dinar i en Xicu marxa cap a casa seva amb el seu cotxe ben particular, tot ple de dibuixos esculpits per ell, ens fascina!!!

Ja amb la panxa ben plena, seguim un camí a on els nostres ulls no paren de descobrir escultures que van sorgint per tot arreu. Se senten les nostres veus eufòriques: “aquí hi ha la Dona Ganxo!”, ” mireu, mireu i aquí la Sabata de taló!”, ” i aquí la Finestra!”…i les veus es van barrejant amb el silenci del bosc.

No podem marxar sense dibuixar alguna des les escultures que hem observat, així que amb el llapis a la ma i per parelles, una de cada classe, comencem a dibuixar, amb tot detall, la que més ens agrada de totes les que veiem.

I, arriba l’hora de retornar, ens acomiadem d’en Xicu, d’en Joan i dels seus gossos.

Pugem al bus i al cap d’1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 minuts el bus es para, s’obre la porta, baixem i arribem a l’escola amb el record ben viu d’en Xicu Cabanyes i un munt d’experiències  que de ben segur ens quedaran gravats en la nostra memòria.

UN GRAN DIA!!!

CLIQUEU SI VOLEU VEURE LES FOTOS