QUIN COMENÇAMENT DE CURS!!!!

Doncs sí, quin començament de curs!!!.Hem entrat a la classe i no hi havia RES, cap moble, cap joc,…RES DE RES!, ens hem quedat ben parats!

Així que ens hem posat les piles, hem fet moltes assemblees per acordar què volíem a la classe  i a on ho posàvem.

Per buscar idees pels racons ens ha anat molt bé anar a tres escoles de Banyoles: Baldiri Reixac, el Pla de l’Ametller i la Balca. Hem fet fotos a tot el que ens agradava per després, a la classe, mirar-les a la pantalla i  decidir  què ens agradaria per la nostra classe.

Una vegada decidits els racons i què hi posaríem a cada un, hem anat a buscar mobles, jocs i materials a diferents espais de l’escola i hem començat el trasllat per muntar-los.

Dos racons de joc simbòlic, el del castell i el de la food truck – supermercat els hem construït a l’Escola de Natura amb material reciclat. Ens ho hem passat molt bé dissenyant, dibuixant, pintant, foradant taps amb barrines,… I el resultat és ESPECTACULAR!!!

Com que la classe era totalment buida ens ha permès dur a terme activitats molt diferents com: jocs de descoberta de l’espai (caus i conills, picaparet, l’aranya,..), mesurar la classe amb els peus, el cos…, fer un mural gegant . També, la Dolors i la Marta ens han preguntat si la classe hi cabia al pati gran, al pati petit i a l’amagatall. Ufff!! al pati gran ho teniem molt clar, però al pati petit i a l’amagatall no tant. Així que amb cintes hem mesurat  i reproduït la forma de la classe i ho hem anat a comprovar!.

Anirem omplint la classe amb totes les NOSTRES GRANS IDEES!!!

VÍDEO PRIMER DIA

PRIMER DIA DE CURS