NADAL 2020…

EL NADAL del 2020 QUEDARÀ en el nostre record …, però ✨la seva màgiaha tornat a entrar a les nostres classes!

• La purpurina ha donat el toc brillant💥 a les estrelles, les llunes, els arbres i els cors de pasta de sal.
  • La pintura amb pinzell ha fet que els arbres de nadal per la classe🎄 i els ornaments dels arbres de can Quera🎄 i can Figueras🎄 quedessin preciosos!
  •  Les ceres i els retoladors han pintat de forma genial els tres Reis👑👑👑, un tió i elements decoratius nadalencsNADAL EN EL SEGLE XXII | Un Nadal de conte Campanas doradas con cinta y decoración de acebo para navidad | Vector Premiumdel llibre “M’agrada el Nadal”.
  • El calendari d’advent 🗓 ens ha portat missatges que hem obert amb molta il·lusió!
  • I com no podia ser d’una altra manera ens ha arribat  el tió Caga Tió a la Biblioteca del Gòtic – Andreu Nin, ens hem ben emocionat!
  • I… l’últim dia d’escola, abans de les vacances de Nadal…la classe dels raïms  va fer cagar el tió Fem cagar el tió de Nadal | EL RACO DEL MENUTi el patge MEC i la seva acompanyant la XAS van anar a la classe a recollir la carta pels Reis. I la classe dels plàtans des de casa connectats a l’ordinador Cuanto mejor uso demos a nuestro ordenador, más podremos ahorrar - En Naranja, INGtambé els vam poder veure plaestanydigital.cat | Banyoles Televisió - Banyoles rep els patges reials amb un acte "virtual" al Monestir i el tió ens espera el dia que tornem a l’escola! UN DIA BEN ESPECIAL!!

Tot plegat ho podreu veure en aquests enllaços. A gaudir-ho!!

P4A-NADAL A LA DRAGA

P4B-NADAL A LA DRAGA