MISSATGE SECRET?

A la classe de I5 ens agrada molt aprendre coses noves i compartir les nostres experiències. Aquesta setmana hem fet una activitat molt divertida i interessant per conèixer les diferents llengües que parlem a l’aula. Voleu saber què hem fet?

Hem escoltat un missatge secret que ens han gravat els pares i les mares de l’aula.

El missatge estava en diferents llengües: català, castellà, anglès, portuguès, àrab i rus. Hem hagut d’escoltar amb molta atenció i intentar reconèixer les llengües i el que ens deien.

Hem après moltes coses curioses i hem vist que les llengües són molt riques i diverses.

Ens ha agradat molt aquesta activitat perquè ens ha permès treballar les diferents llengües de l’aula i conèixer millor els nostres companys i companyes. Creiem que aprendre llengües és molt important per comunicar-nos amb el món i obrir-nos a noves oportunitats.

Us animem a fer aquesta activitat a casa i compartir-la amb nosaltres!

EL MISSATGE SECRET