“L’AULA QUE VOLEM”: CONSTRUÏM ENTRE TOTS

A principis de novembre els nens i nenes de P5 hem anat a l’Escola de Natura a fer el taller: “No ho llencis! Juguem-hi”. Durant tot un matí amb l’ajuda de la Maria i la Neus, monitores,  i les mestres i mares hem pensat, tallat, muntat i pintat el que volíem per la nostra classe.

Els de P5A de la Classe de la Plaça vam construir un castell per l’entrada del racó simbòlic( ara hi ha metges ) per entrar-hi nosaltres i una casa-granja per jugar amb els ninots i els animals.A la classe ho acabem de muntar i decorem les: banderes, ho col·loquem tot per poder jugar bé amb els companys.

Els de P5B de la Classe del Pavelló vam construir un castell amb quatre parets i una cuineta per ficar-hi a dins.A la classe acabarem de muntar-ho i portarem coses de casa o de l’escola per omplir la cuineta.

A més d’aquests racons també en tenim molts d’altres. En parelles hem dissenyat i fet els rètols per assenyalar-los amb el número màxim de nens /es que poden anar-hi.

P5B: RECICLATGE

natura1natura2