L’AULA QUE VOLEM!

Des de fa uns 10 anys a l’escola La Draga fem un projecte d’emprenedoria a P5 : L’AULA QUE VOLEM.

Aquest curs, marcat per les limitacions per les normes pel Covid, hem decidit portar-lo a terme amb unes quantes adaptacions ja que és molt motivador i enriquidor pels nens i nenes i per la mestra.

El primer dia de curs van trobar l’aula ben buida, amb els mobles i joguines encabits a la zona de joc simbòlic. Els primers dies va continuar així i vam aprofitar per jugar a jocs tradicionals i d’espai, per mesurar l’aula combinant-ho amb moltes assemblees per anar decidint què i com ho volien i el perquè.  Com que no podíem visitar altres escoles vam passar fotos d’espais d’aquestes per agafar idees.

Mica en mica en diverses fases vam anar fent trasllat de mobles i jocs. Entre tots hem escrit, dibuixat, decorat per tenir a punt tots els espais amb les nostres bones idees. També hem triat els noms de les classes.

Us deixem un video perquè el disfruteu amb família. Ah! I ja sabeu, clicant a la càmera de fotos de l’apartat de P5 podreu veure les fotos que anem penjant durant el curs!

VIDEO