LA RITA XUCLALLETRES ENS VISITA

El divendres 22 de gener els nens i nenes de la classe de les maduixes estàvem una mica nerviosos.Ens venia una convidada molt i molt especial!!!!!

En Lluís ens va avisar que ja havia arribat i que ens esperava a la biblioteca de l’escola.Quan vam arribar a la biblioteca ens vam trobar en Xavi, que molt gentilment ens va fer seure i ens va explicar que ell treballava a la biblioteca municipal de Banyoles i que avui havia vinguta veure les nostres mascotes: la Ratibibli i en Trudi. Però tot d’una ens  va dir que tenia una sorpresa per a nosaltres i ens va ensenyar la Rita Xuclalletres. Ens va dir que la Rita Xuclalletres a vegades xuclava lletres i números i vam veure que alguns nens i nenes en portaven a les samarretes, de números i de lletres.Ai, ai !!!!!!

En Xavi també portava la seva guitarra i ens va ensenyar la cançó  de la Rita Xuclalletres i ens va dir que la Rita es podia quedar a l’escola uns dies, però que li havíem de fer dibuixos i lletres, que era el que li agradava més.

Ostres, a la tarda vam pintar un dibuix de la Rita que ens vam emportar a casa!!!!

Si vols veure les fotos has d’anar a la pagina web  de P3 i clicar la càmara de fotos.

I si vols veure el petit vídeo clica l’enllaç:

LA RITA XUCLALLETRES