ELS GERMANS JOAN DE PALAU

El divendres 9 de juny els alumnes d’I5 van gaudir d’una sessió d’art amb els pintors Germans Joan de Palau que són fills del pintor Joan de Palau que va ser un dels representants del fauvisme a Catalunya.
En Joan i en Ramon, ens van proposar de pintar l’Estany de Banyoles com artistes fauvistes. És un estil pictòric que va sorgir a França a principis del segle XX i que es va caracteritzar per l’ús de colors purs i intensos, sense preocupar-se per la representació realista dels objectes. Els artistes que van pintar amb aquest estil es van anomenar fauves, que vol dir “fieres”, per la seva manera de pintar tan expressiva i violenta.
Els nens i nenes van gaudir de la sessió i de la companyia dels Germans Joan de Palau, ja que ens van transmetre la seva passió pel color, la llum i la natura.

Si  voleu veure les fotos aneu a la web de l’escola a I5 cliqueu la càmera

GERMANS JOAN DE PALAU