ANEM AL PUIG DE SANT MARTIRIÀ

El dia 1 de desembre amb les monitores de l’escola de natura vam anar a conèixer una mica més el bosc de Sant Martirià. Al matí quan vam arribar a la classe vam trobar una carta del FOLLET VERDET que ens deia que ens deixava pistes perquè no ens perdéssim i trobéssim el bosc més fàcilment. Ens va costar una mica trobar les pistes però finalment les vam trobar totes i vam arribar!

És un bosc ple de pins i vam aprendre un munt de coses dels pins i dels esquirols. Encara que vam pujar amb molt de silenci no vam trobar cap esquirol, però sí que sabem que n’hi ha perquè vam trobar un munt de pinyes rosegades!

El que sí que vam trobar va ser el FOLLET VERDET, que ens va explicar coses fantàstiques de la seva vida, de la seva casa i del lloc on viu, el bosc. També va fer màgia i acrobàcies!!!! Ens va agradar moltíssim, era molt divertit i simpàtic, no volíem que marxés!!! Sort que ens va dir que ens vindria a veure a l’escola i que sempre que anéssim al bosc el podríem tornar a veure, però que es feia petit i havíem de vigilar de no trepitjar-lo!

Per dinar vam acabar de pujar fins a dalt de tot i vam veure tot Banyoles!

Perquè veieu que bé que ens ho vam passar us deixem l’enllaç amb les fotos i a sota de tot hi deixem un vídeo perquè pugueu conèixer el follet verdet.

SORTIDA AL PUIG DE SANT MARTIRIÀ