Visita de l’escriptor Àngel Burgas

L’escriptor figuerenc però resident a Barcelona Àngel Burgas va venir a fer una visita a l’escola als nens de 6è. Els va explicar com s’inspirava per escriure i què el va fer decidir canviar l’ensenyament per l’escriptura. També els va dir que en un principi volia escriure obres per públic adult, però li van demanar que provés la literatura juvenil aprofitant que era professor d’institut i la cosa li va funcionar.

Després de una presentació, els alumnes li van preparar unes preguntes que ell va respondre.

Recordem que els alumnes han llegit “El club de la canasta” i també “El segundo trimestre” d’aquest autor, motiu pel qual es va demanar que fos ell el que vingués a fer el que s’anomena “autors a les aules”.