VISITA AL MUSEU DARDER

Els alumnes de 3r estem estudiant els animals. Hem treballat diferents classificacions:

– Segons la seva alimentació

– Segons com es desplacen

– Segons la reproducció

– Segons si tenen esquelet o no.

Nosaltres hem aprofundit una mica més el tema dels vertebrats: mamífers. peixos, aus, amfibis i rèptils. Doncs bé, per conèixer més coses dels mamífers vam anar a fer una visita al museu Darder. Els nens i nenes de 3rA hi vam anar el dia 7 de novembre i els de 3rB el dia 14 del mateix mes.

Primer vam fer les presentacions i ens van explicar característiques d’aquest grup d’animals. Tot seguit vam baixar a la part de baix on hi ha tots els animals. Allà ens van explicar com dissecaven els animals. També vam fer un joc de recerca. Finalment, vam agafar un tros de fang i vam marcar-hi una petjada. N’hi havia una d’un conill, una altra d’un esquirol, d’un senglar…

Al museu vam veure molt animals, alguns de molt curiosos i … alguns feien una mica de por!

Si voleu veure fotos, visiteu la pàgina web de l’escola i aneu al Cursos/3r/Fotos/3r A i B. Podeu clicar aquí.