VISITA A L’AJUNTAMENT

El divendres 27 de gener els alumnes de 3r curs vam anar a realitzar l’activitat “Coneguem l’Ajuntament”.

La visita va començar a la Sala de Plens. Allà ens va rebre la Neus de l’Escola de Natura. Primer ens va explicar qui formava part del consistori banyolí. Ens va dir que hi havia una part de treballadors que formaven part d’una plantilla on hi podem trobar administratius, tècnics de les diferents àrees o la Policia Local. Per altra banda, tenim els polítics. Aquests són els que han estat escollits pels habitants de la ciutat quan hi ha eleccions. Aquí tenim els regidors i l’alcalde.

Tot seguit vam fer un joc de targetes. Era una prova per parelles. Un era el regidor i l’altre el seu tècnic o secretari. Es tractava de trobar-nos i comprovar si era correcte.

Després vam fer una altra activitat on s’havien de posar unes imatges de llocs icònics de Banyoles en un mapa.

Un cop acabada aquesta part, ens van deixar seure a les cadires de l’alcalde i els regidors. Uns altres eren els de l’oposició, altres secretaris o periodistes que cobrien la informació de les reunions.

Per acabar, vam anar a la biblioteca i també al despatx de l’alcalde. El senyor Miquel Noguer ens va explicar coses molt interessants i nosaltres li vam poder fer preguntes.

Si voleu veure fotos, visiteu la pàgina web de l’escola i aneu al Cursos/3r/Fotos/3r A i B. Podeu clicar aquí.