VISITA A LA PROTECTORA D’ANIMALS

Els alumnes de 4t curs estem realitzant el projecte Animal Respect de Gosbi. Es tracta d’un treball on els alumnes buscarem informació sobre els abandonaments d’animals i mirarem de trobar la manera de fomentar l’adopció.

Tenim 3 opcions: una entrevista, un reportatge o una història de ficció. Un cop ho hàgim elaborat gravarem un vídeo que entrarà en un concurs.

Per tal de recollir més dades i reflexions al voltant d’aquest tema hem anat a l’Associació Protectora d’Animals del Pla de l’Estany (APAPE). Primer ens han rebut dos voluntaris de la protectora, en Martin i en Bugui i ens han explicat coses molt interessants. També ens han ensenyat la gossera i hem pogut tocar i jugar amb uns cadells negres molt juganers.

Després hem anat a totes les cel·les a veure tots els gossos que tenen. N’hi havia algun de perillós i també un que s’ha amagat i no l’hem pogut veure. Ens han dit que era un gos molt poruc.

Una anècdota a destacar és que mentre en Martin ens explicava com era el funcionament de la instal·lació, ha arribat un noi que buscava el seu gos. L’han acompanyat per veure si hi era i… l’han trobat! El noi ha marxat molt content i nosaltres l’hem aplaudit.

Per acabar, les noies del projecte ens han informat que mirarien de portar els voluntaris a la nostra escola per poder-los fer més preguntes i ensenyar-los els nostres treballs.

Des d’aquí us demanem que si voleu un gos aneu a la gossera i n’adopteu un. També hi ha la possibilitat d’anar-hi i ajudar als voluntaris. Podeu portar a passejar un gos, netejar les instal·lacions, jugar amb els gossos… A veure si animeu els pares i mares i hi aneu.

Si voleu veure alguna foto, cliqueu aquí.