VISC L’ESTANY

Els alumnes de 3r de l’escola hem començat el Visc l’Estany. Es tracta d’un programa d’aprofundiment sobre la conca lacustre de Banyoles per als centres del Pla de l’Estany. Nosaltres treballarem l’ecosistema i partirem d’aquests 3 blocs:

Visc l’Estany 1 – Els habitants de l’Estany
Visc l’Estany 2 – Funcions i adaptacions dels éssers vius
Visc l’Estany 3 – Problemàtiques dels éssers vius

El passat 11 d’octubre vam fer la primera sortida al voltant de l’estany per conèixer les plantes i els animals que hi viuen. Cada classe es va partir en 3 grups. Primer havíem de buscar a l’aigua què s’hi podia trobar. També vam excavar a terra per trobar algun animaló. Per últim, havíem d’espolsar els arbres per veure si hi queia algun ésser viu.

Per tal que no es fes tan feixuc, les monitores de l’Escola de Natura ens van preparar una quina a on havíem de trobar plantes i arbres fins a completar tot el cartró que ens van donar.

Si voleu veure fotos, visiteu la pàgina web de l’escola i aneu al Cursos/3r/Fotos/3r A i B. Podeu clicar aquí.