TREBALLEM L’ATLETISME

A les sessions d’educació física ens hem iniciat a l’ATLETISME i els valors d’esforç, compromís i constància.

Hem après diferents modalitats: curses de velocitat, relleus amb testimoni, tanques, d’obstacles…, concursos on hem realitzat salt de longitud, triple salt, llançament amb diferents materials… i finalment les combinades, una competició on es realitzen algunes de les proves esmentades anteriorment.

Per treballar-ho ho hem fet per grups. Cada dia treballàvem una modalitat. A més, hem fet rànquings de velocitat, cursa d’obstacles i triple salt entre tot l’alumnat de cicle superior. A l’última sessió vam fer un repàs de totes les proves a partir d’una combinada. Els mateixos alumnes ens hem inventat 4 proves: velocitat, obstacles, llançament i salt.

L’atletisme ens ha agradat molt perquè és un esport divertit, variat i on treballes la velocitat, la força, la resistència i la flexibilitat. A més, ens hem esforçat cada dia en les diferents proves per autosuperar-nos en els propis resultats.

Aquí us deixem fotos de les proves que en hem inventat a la combinada!

FOTOS 5èFOTOS 6è