SORTIDA DE DIJOUS LLARDER (C.S.)

Els alumnes de Cicle Superior vàrem anar d’excursió tot el dia. Es tractava d’anar caminant fins al Puig Clarà. La veritat és que en vàrem fer molta via i amb una mica menys d’una hora vam ser a dalt de tot. Un cop allà, per grups, mentre uns esmorzaven, uns altres vam pujar al mirador i vam tirar alguna foto de l’espectacular vista que hi ha. Ens vam quedar una estona a jugar i cap a les 11 vam baixar cap al bosc a de Can Morgat. Va ser molt divertit passar per la passera del riu mentre esperàvem que algú caigués a l’aigua. Per sort ningú es va mullar els peus i vam poder continuar. Vam fer la volta a l’estany i vam aturar-nos una estoneta a la torre del rem. Allà vam trobar-nos a l’escola Casa Nostra.

Per acabar la jornada, vam anar a dinar al parc de la Draga. Vam anar a l’escola a buscar material per jugar. Vam agafar pilotes, bats de beisbol, anelles… Una mica abans de dos quarts de cinc vam entrar al pati de l’escola i vam esperar que fos l’hora de sortir jugant a la pista o a la sorra del nostre pati.