SOM ESCOLA PREMIADA!

El 1979, es crearen els Premis Baldiri Reixac (Fundació Carulla) amb la intenció de reconèixer iniciatives educatives que contribueixin a construir una escola catalana de qualitat.

Aquest premis aposten per projectes transversals d’escola que promoguin la renovació pedagògica i que estiguin compromesos amb la llengua catalana i la fomentin com a expressió de pensament, d’intercomprensió de la diversitat cultural i de comunicació per a la cooperació.

La nostra escola va presentar als premis el PROJECTE PARLEM! que es du a terme a P4 amb la implicació de pares i mestres.

Aquest ha estat considerat un dels millors Projectes de Centre d’enguany i per això ens han premiat.

L’entrega de premis es farà el pròxim 3 de juny al Teatre Nacional de Catalunya.

Us deixem l’enllaç al web del premi:

Premis Baldiri Reixac 2018

MOLTES FELICITATS A TOTS!