SETMANA DE LA CIÈNCIA (3r)

La setmana del 16 al 20 de gener hem celebrat la Setmana de la Ciència a l’escola la Draga. El tema d’aquest any ha estat “Ciència Ciutadana: la Ciència ets tu!”.

Vam començar la setmana mirant el vídeo de la Quimiqueta, que és una científiica que cada any ens visita. Com que ve de molt lluny, ens va dir que completéssim dos reptes i que l’any vinent vindria a comprovar si ho havíem fet.

El dos reptes que ens va proposat són aquests:

• Conèixer els arbres del pati.
  • Comprovar la contaminació dels vehicles que passen davant de l’escola.

Doncs bé, el dimarts vam anar a comptar vehicles de 4 rodes, de dues rodes i també bicicletes. El dimecres vam repetir l’operació a la mateixa hora per veure si variava molt.

Una altra de les activitats que vam fer va ser anar a escoltar la Carme, que és un mare de l’escola que va estudiar biologia i ara es dedica a investigar. Va ser un luxe tenir aquesta científica a l’escola.

Com que ens va deixar uns cartells, vam fer-nos unes  fotos i semblava que fóssim científics de veritat!!!

Si voleu veure fotos, visiteu la pàgina web de l’escola i aneu al Cursos/3r/Fotos/3r A i B. Podeu clicar aquí.