SANT JORDI TOT L’ANY!

Els alumnes de 4t volem celebrar Sant Jordi tot l’any! Bé, com que ja sabem que això no pot ser, us explicarem que vam fer per festejar aquesta diada tan important.

Des de l’equip directiu primer se’ns va demanar que portéssim un llibre i una fitxa bibliogràfica per tal de fer una exposició. En vam portar de moltes temàtiques i formats diferents. Podeu anar a la biblioteca de l’escola a veure-la.

El dimarts 23 d’abril, Sant Jordi, vam anar a la plaça Major a veure totes les parades. Tot seguit vam tornar a l’escola. Després d’esmorzar vam agafar un llibre cadascú i ens vam dirigir cap a la zona de la Solana, darrere del camp de futbol vell, a llegir tranquil·lament asseguts a les grades, als bancs, a la gespa o allà on es hi trobàvem més còmodes. La veritat és que va fer una mica de vent i de fred però vam poder llegir força estona.

Per acabar una mica Sant Jordi, el dijous vam anar a la biblioteca a veure l’exposició. Vam poder veure tots els llibres de tots els grups. N’hi havia de molt interessants. També vam agafar la fitxa corresponent per veure quan llegeixen els nens i nenes, quan o amb qui ho fan.

I recordeu, celebrem Sant Jordi tot l’any! Llegim una mica cada dia! És molt important!

Podeu veure fotos a l’apartat de 4t de la nostra pàgina web.