SANT JORDI D’HIVERN

El divendres al matí van venir uns estudiants de la Universitat de Girona a fer-nos uns tallers molt divertits i interessants. Ens van venir a buscar a l’escola i ens van acompanyar fins al parc de la Draga. Un cop allà vam fer 8 grups, quatre per cada grup de 3r.

Primer es van presentar i explicar perquè havien vingut i ens van explicar de què anirien els tallers. N’hi havia de tota mena: alguns vam treballar la puntuació, altres una la sopa de lletres, alguns vam fer una mica de teatre, també alguns vam haver fer descobriments ortogràfics, jugar amb endevinalles… Ho feien molt bé i fins i tot tenien el professor de la seva Uni que els anava controlant.

Nosaltres hauríem volgut anar al pavelló de la Draga perquè vam portar mitjons i sabates de recanvi però les prediccions de mal temps no es van complir i finalment ho vam poder fer a fora. Un altre dia serà…

Donem les gràcies a tots i a totes les estudiants que ens van fer passar una estona agradable i vam aprendre moltes coses.

Si voleu veure fotos, visiteu la pàgina web de l’escola i aneu al Cursos/3r/Fotos/3r A i B. Podeu clicar aquí.