QUIN EMBOLIC MELIC!

El dimarts 28 de febrer van venir els de la companyia teatral La Minúscula a presentar-nos un conte teatralitzat:

Entenem per coeducar el procés que pretén desenvolupar de forma plena les capacitats de les persones en la igualtat i des de la diferència, possibilitant la llibertat d’expressar-se sense la mediació d’estereotips de gènere i donant suport a l’alumnat amb comportaments de gènere no normatius.”

Aquest taller forma part del programa Sigues tu de Dipsalut. Va ser molt interessant. El protagonista era un noi que es deia Manelic i volia que li diguéssim a on anaven les joguines que ell havia d’endreçar. Podia ser el lloc de les nenes, el dels nens o el del nens/nenes.

Al final vam arribar a la conclusió que no hi ha o no hi hauria d’haver joguines de nens o nenes, sinó de tots.

També ens va dir que potser els lavabos de l’escola no n’hi hauria d’haver de nens ni de nenes.

Si vole veure fotos, aneu a l’apartat de fotos de 3r curs Quin embolic melic!.