PRIMERA ASSEMBLEA DE DELEGATS

La participació és el primer pas per poder assumir les responsabilitats que la societat ens demana. A l’escola la tutoria es converteix en un moment on tota l’aula dialoga, intenta buscar solucions a problemes o situacions conflictives que afecten la dinàmica del grup o de l’escola.

Des de la comissió pares mestres i amb  l’objectiu que els nens i nenes continuïn implicant-se amb les millores de la nostra escola  el curs passat vam proposar iniciar assemblees on tota la comunitat educativa hi pogués participar i buscar millores per al nostre centre.

El mes de desembre vam fer la primera assemblea: EL PATI QUE VOLEM amb alumnes representants de P-4 fins a 6è. Van reunir-se el divendres 24   a les 15h de la tarda a la biblioteca de l’escola per tal de compartir les aportacions que havien treballat amb el seu grup classe. La comissió pati, la comissió pares/mestres i la cap d’estudis van recollir totes les aportacions per tal d’intentar fer accions reals aquest curs.