MÓN MINÚSCUL

Els alumnes de 3r hem dut a terme el taller anomenat “Món minúscul”. Aquest l’hem fet al Museu Darder. Es tractava de treballar a fons els insectes. Primer ens han fet una explicació sobre els animals invertebrats. Hem repassat que hi ha un grup d’aquests que es diuen artròpodes. I aquest es divideix alhora en insectes, aràcnids, crustacis i miriàpodes.

Doncs bé, hem aprofundit el grup dels insectes. Sabem que tenen 6 potes i que n’hi ha que volen. Hem fet un joc en el que havíem de buscar pel museu diversos insectes. Ens han posat alguna trampa i hem trobat intrusos. Per exemple, hi havia alguna aranya, que pertany al grup dels aràcnids. Ho hem sabut perquè tenia 8 potes. També hi havia algun crustaci, que tenen 10 potes.

Finalment hem construït un niu d’insectes amb un test i material divers que ens hem endut a casa.

Si voleu veure fotos, visiteu la pàgina web de l’escola i aneu al Cursos/3r/Fotos/3r A i B. Podeu clicar aquí.