MÓN MINÚSCUL (4t)

El dimecres 24 de novembre els alumnes de 4t vam anar a realitzar l’activitat Món minúscul al Museu Darder de Banyoles. Es tractava de treballar els insectes, que són dins del grup dels artròpodes i a la vegada dins dels animals invertebrats. Com que plovia vam haver d’esmorzar a la classe abans de marxar. Vam agafar el paraigües i cap a la Plaça del Estudis.

Els insectes són la forma de vida predominant del nostre planeta, força nombrosos i molt variats. Amb aquesta activitat van introduir els dos grups de 4t en el món dels insectes perquè aprenguéssim a distingir-los d’altres grups d’invertebrats. Vam descobrir com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida, i vam aprendre a classificar-los. Vam acabar construint un niu per als nostres insectes.

Hi havia algun animal que semblava un insecte i no ho era, com ara els escorpins o les aranyes, que són aràcnids.

Per sort, quan vam acabar va deixar de ploure. Vam anar cap a l’escola amb dues caixes plenes de nius per a insectes.

Si voleu veure alguna foto cliqueu aquí.