LA FESTA MAJOR JA ÉS AQUÍ!

A l’escola ja fa dies que tot comença a fer olor de Festa Major.

La setmana passada vam rebre la visita de la Dragoneta Jana. Li vam preparar un racó per passar-la a saludar i perquè estigués ben acompanyada dels capgrossos de la nostra escola.

Els nens i nenes d’infantil van anar a veure els gegants i capgrossos de Banyoles a l’Ajuntament. Allà també hi van trobar el Drac i un tabal per picar com si fossin tabalers.

Aquesta setmana la comencem amb els alumnes de 6è anant a veure les Gàrgoles de foc, els de 1r aprendran sardanes amb la Colla Sardanista i els de 2n viuran de prop la vida d’un casteller!

Divendres, tots junts, farem la nostra cercavila de Festa Major. Tindrem uns pregoners d’excepció, els i les alumnes de 5è. Els de cicle mitjà animaran amb tota la seva alegria perquè ens surti una gran cercavila, on hi desfilaran des de P3 fins a 2n.

Bona Festa Major a tothom!!!