JORNADA “HOLA NOU PATI”

El dissabte 9 de març la comissió de Pati AMPA La Draga va organitzar una jornada de treball per millorar el pati de la nostra escola.

Conjuntament amb en Lluís Balló i l’Esteve Masó, professors del taller de cistelleria del Centre Cívic de Porqueres, es va fer un túnel de vímet viu. De ben segur que aquest túnel farà les delícies dels nostres alumnes i els hi oferirà una gran diversió.

També es van repintar els jocs que ja hi havia al terra i se’n va crear un de nou.

A més a més, es va aprofitar per decorar les columnes del pati amb el naixement d’una flor i tenim un nou habitant al para-sol del sorral que ens observarà mentre juguem.

Per acabar, s’han afegit dues taules tot reutilitzant bobines de fusta. A les taules els hi falta algun petit detall per deixar-les totalment funcionals, però serà una sorpresa.

Des de l’escola La Draga volem agrair a la comissió pati AMPA La Draga i a tots els pares, mares, mestres i alumnes la seva ajuda i dedicació. Va ser un matí molt entretingut on no només es va treballar sinó que també es va poder gaudir d’un bon aperitiu, espais lúdics pels nens i nenes i bona música.

MOLTES GRÀCIES A TOTS/ES.

Us enllacem les fotografies del resultat final.

HOLA NOU PATI