ELECCIONS CONSELL ESCOLAR: RESULTAT

Com sabeu el passat dimecres 28 de novembre vam dur a terme les votacions del sector pares, mares i tutores legals.

Dels 4 candidats que es van presentar han estat escollits com a nou membres del consell escolar:

• Rodrigo Bermúdez
  • Laura Fàbrega
  • Rebeca Isabel Cabrera

Agraïm la participació de totes les famílies que van venir a votar així com de la resta de candidatures presentades.

També aprofitem per agrair als membres que han sortit del consell escolar amb les recents eleccions la seva participació i implicació amb el centre en els últims 4 cursos. Moltes gràcies per la vostra dedicació i aportació

• Eva Peral
  • Jaume Puig

La Magüy González ha sortit del consell escolar com a candidata del sector pares, mares i tutores legals però es mantindrà dins al consell escolar com a representant de l’AMPA, així que en aquest cas particular agraïm la seva total implicació amb l’escola.

Moltes gràcies a tots/es!